wtorek, 10 marca 2015

Trasa Rytro -> Krynica

Wyciągnięte z szuflady ;)
W tej okolicy szedłem już drugi raz, i los chciał, drugi raz była gęsta mgła... Widoków rozpościerających się z przemierzanych polan nie było, ale połączenie mokrych pożółkłych liści z klimatyczną mgłą wyglądało naprawdę bajecznie
Na szczęście, w drugi dzień pogoda wynagrodziła nam z nawiązką i już od samego poranku świeciło słoneczko :)

czwartek, 5 marca 2015

Koncert w Zaraz Wracam Tu

Poniższe zdjęcia powstały wczoraj, podczas kameralnego koncertu w kazimierskim pubie "Zaraz Wracam Tu". Gwiazdami wieczoru był brat mojej drugiej połówki wraz z przyjacielem.

wtorek, 3 marca 2015

Beskid Sądecki zimą

6 godzin marszu w śniegu ledwo przetartym szlakiem z ciężkim plecakiem bez wcześniejszego przygotowania, to zdecydowanie za dużo ;)
Naszym celem było schronisko na Przechybie w którym nocowaliśmy. Początkowo mieliśmy wyjść z Kosarzysk i zgarnąć 2 towarzyszy z schroniska na Niemcowej, ale ze względu na opóźniony wyjazd z Krakowa wyszliśmy z Rytra i spotkaliśmy się wszyscy w miejscu docelowym.

środa, 28 maja 2014

Burze nad krakowem

Uwielbiam oglądać burze pełne piorunów, ale rzadko warunki pozwalają na spokojne robienie zdjęć... Tym razem skończyło się tylko na krótkim i niewielkim deszczyku, dzięki czemu mogło powstać poniższe zdjęcie i timelapse.

środa, 21 maja 2014

Instagramowe filtry...

Rodzajów filtrów jest od groma, choć tylko jeden mi przypadł go gustu...

Ale spokojnie, nie zaleję teraz bloga zdjęciami instagram-look ;)

poniedziałek, 19 maja 2014

Luboń Wielki

Wyjazd na swój sposób wyjątkowy, postanowiliśmy, że nie będziemy wybierać całodniowych szlaków, tylko krótkie dojście do schroniska i byczenie się przez resztę dnia ;)
Jak zaplanowaliśmy tak prawie zrobiliśmy, "prawie", bo wylegiwanie zaczęliśmy poniekąd już na szlaku :P

Szlak się nam przeciągał z jeszcze jednego powodu, pomimo krótkiego wyjazdu byliśmy dodatkowo obciążeni, ja przez duży statyw, a kolega przez teleskop(!), zresztą nie tylko my targaliśmy "dziwne" rzeczy, jak widać na obrazku poniżej towarzyszył nam radiotelegrafista

Mój fotoblog przymarł trochę...

Ale to wszystko wina zajęcia resztek wolnego czasu przez pisanie recenzji dla portalu PurePC.pl
Ale! pokatalogowałem wszystkie stare zdjęcia, nowymi już takiego bajzlu staram się nie robić, i mam zamiar ożywić trochę tego bloga* :)

Odnośnik do wszystkich moich recenzji: http://www.purepc.pl/artykuly/monitory
*specjalnie dla Zegisa ;)